☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

Czwartek 24.10.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie postępowania na usługę przygotowania i przeprowadzenia 2 dniowego szkolenia w formie warsztatu "Podniesienie umiejętności i kompetencji w zakresie nauczania programowania w edukacji formalnej na wszystkich poziomach edukacyjnych" w ramach doskonalenia nauczycieli z województwa dolnośląskiego

  • plik pdf - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
    (447.83 KB)
    Wytworzył:
    Karolina Tomaszewska
    Udostępnił:
    Mariusz Lasko
    (2017-07-27 15:29:56)
    Ostatnio zmodyfikował:
  • plik pdf - Informacja z otwarcia złożonych ofert.pdf Informacja z otwarcia złożonych ofert.pdf
    (351.38 KB)
    Wytworzył:
    Karolina Tomaszewska
    Udostępnił:
    Mariusz Lasko
    (2017-07-24 14:28:21)
    Ostatnio zmodyfikował:
  • plik pdf - Ogłoszenie Ogłoszenie
    (4.78 MB)
    Wytworzył:
    Karolina Tomaszewska
    Udostępnił:
    Mariusz Lasko
    (2017-07-13 15:33:33)
    Ostatnio zmodyfikował:
  • plik doc - Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
    (82 KB)
    Wytworzył:
    Karolina Tomaszewska
    Udostępnił:
    Mariusz Lasko
    (2017-07-13 15:34:18)
    Ostatnio zmodyfikował:
  • plik pdf - Załącznik nr 2 Załącznik nr 2
    (227.9 KB)
    Wytworzył:
    Karolina Tomaszewska
    Udostępnił:
    Mariusz Lasko
    (2017-07-13 15:33:54)
    Ostatnio zmodyfikował:
  • plik doc - Załącznik nr 3 Załącznik nr 3
    (76 KB)
    Wytworzył:
    Karolina Tomaszewska
    Udostępnił:
    Mariusz Lasko
    (2017-07-13 15:34:28)
    Ostatnio zmodyfikował:
  • plik pdf - Załącznik nr 4 Załącznik nr 4
    (216.03 KB)
    Wytworzył:
    Karolina Tomaszewska
    Udostępnił:
    Mariusz Lasko
    (2017-07-13 15:34:05)
    Ostatnio zmodyfikował:
 
 
ilość odwiedzin: 1330537

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X